نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

ماجرای فایل صوتی رسول‌پناه که سروصدای زیادی به‌پا کرد | از ۱۲۰ میلیارد شجاع تا بوی ۲ میلیون دلاری!

  • کد خبر: ۴۷۶۵۲
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
ماجرای فایل صوتی رسول‌پناه که سروصدای زیادی به‌پا کرد | از ۱۲۰ میلیارد شجاع تا بوی ۲ میلیون دلاری!
ظهر دیروز یک فایل صوتی هشت‌دقیقه‌ای از مهدی رسول‌پناه در فضای مجازی منتشر شد که حاشیه‌های زیادی را برای سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه داشته است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ فایل صوتی لو رفته از مهدی رسول‌پناه، حرف‌وحدیث‌های زیادی در محافل فوتبالی به‌همراه داشته است. ظهر دیروز یک فایل صوتی هشت‌دقیقه‌ای از مهدی رسول‌پناه در فضای مجازی منتشر شد که حاشیه‌های زیادی را برای سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه داشته است. در فایل صوتی منتشرشده از رسول‌پناه نکته‌های جالبی وجود دارد. ازجمله اینکه این مدیر که در هفته‌های اخیر با بیشترین انتقاد کانال‌ها و ادمین‌های فضای مجازی و رسانه‌ها مواجه بود، صحبت‌هایی را مطرح می‌کند که هرگز در مصاحبه‌های رسمی‌اش به آن اشاره‌ای نداشت. زیرا تصور می‌کرد این حرف‌ها در قالب مصاحبه نیست و می‌تواند به‌عنوان درددل پشت‌پرده برخی اتفاقات را بیان کند.


بوی ۲ میلیون دلار بعضی‌ها را گیج کرده است!

یکی از بخش‌های اصلی این فایل صوتی به پشت‌پرده اعتراض برخی سرخ‌پوشان به مبلغ قراردادشان مربوط می‌شود. جایی که رسول‌پناه از خواسته‌ها و توقعات برخی ستاره‌های پرسپولیس حرف می‌زند که محبوب هواداران این تیم هستند و توقع دارند در هر شرایطی حفظ شوند. رسول‌پناه در جمله‌ای با اشاره به پاداش‌های آسیایی، با ادبیاتی غیررسمی می‌گوید: «می‌دونین الان دعوا سر چیه؟ بوی ۲ میلیون دلار توی دماغ یه عده پیچیده، گیج شدن! یک سال دیگه می‌گیریم، اما فکر کردن صبح می‌گیریم، گیج شدن!»
جمله‌ای که تأکید می‌کند برخی با توجه به پاداشی که قرار است به پرسپولیس برسد، به‌دنبال بالابردن قرارداد‌های خود هستند و البته نفراتی مثل شجاع خلیل‌زاده، یحیی گل‌محمدی، کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی و برخی دیگر را هدف قرار می‌دهد.
 
 

شجاع؛ ۶ سال، ۱۲۰ میلیارد تومان؟

یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که در این فایل صوتی هشت‌دقیقه‌ای شنیده می‌شود، به ماجرای شجاع خلیل‌زاده و پشت‌پرده اعتراض‌های او مربوط می‌شود. سرپرست پرسپولیس که یک‌بار با کنایه تأکید کرده بود «شجاع اگه به پرسپولیس علاقه داشت، توی فرودگاه استوری نمی‌ذاشت تا اعصاب هوادارا خرد بشه» در این فایل صوتی با صراحت می‌گوید: «اگه من ۶ سال با او قرارداد ببندم و فردا پاش دررفت، نمی‌گن چرا تعهد ۱۲۰ میلیاردی درست کردی؟ قضیه برانکوی دوم نمی‌شه و نمی‌گن مدیرعامل چقدر دیوونه بود؟»

رمزگشایی از این جمله‌ها نشان می‌دهد چندی پیش که شجاع مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفته بود «می‌خوام به عشق هوادارا قرارداد شیش‌ساله ببندم» برای این قرارداد شش‌ساله رقم ۱۲۰ میلیارد طلب کرده است. به معنی دیگر، این مدافع مازنی برای هرسال ۲۰ میلیارد تومان درخواست کرده است! صحبت‌هایی که نمی‌توان به‌صورت جدی به آن استناد کرد، اما اگر واقعیت داشته باشد، می‌تواند تمام ادعا‌های قبلی خلیل‌زاده درباره اینکه توقع زیادی برای افزایش رقم قراردادش نداشته باشد، تحت‌شعاع قرار دهد. موضوعی که خلیل‌زاده آن را حتی با علی کریمی هم در میان گذاشت.


آقای گل‌محمدی! شما چه‌کاره‌ای؟

بی‌تردید یکی دیگر از مهم‌ترین قسمت‌های این فایل صوتی به اظهارات سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره یحیی گل‌محمدی مربوط می‌شود. شکی نیست که اختلاف سرپرست و سرمربی پرسپولیس از مدت‌ها قبل آشکار شده است. از همان روز‌هایی که گل‌محمدی در نشست‌های خبری و مصاحبه‌هایی که در تمرین انجام می‌داد، علیه رسول‌پناه موضع می‌گرفت و حتی در صفحه شخصی‌اش نیز مدیریت باشگاه را بی‌نصیب نمی‌گذاشت و رسول‌پناه هم بدون پاسخگویی در مصاحبه‌هایش از او حمایت می‌کرد، هرچند صحبت‌های رسول‌پناه در این فایل صوتی نشان می‌دهد که دلیل این اختلاف چیست. سرپرست سرخ‌ها درباره یحیی می‌گوید: «من توی کار سرمربی دخالت کردم؟ اما اون می‌گه چرا ایکس رو گذاشتی اونجا. آخه آقا شما چی‌کاره‌ای؟»
رسول‌پناه با این جمله به‌دنبال آن است تا تأکید کند یحیی قصد دخالت در حوزه‌هایی را دارد که به او مربوط نمی‌شود و البته نمی‌گوید که منظور او از دخالت چیست و در کدام حوزه‌هاست.


تکذیب!

مهدی رسول‌پناه درنهایت ساده‌ترین تصمیم را گرفت؛ تکذیب این فایل صوتی و تأکید بر اینکه صحبت‌های او تقطیع شده است: «فایل صوتی تقطیع‌شده‌ای از صحبت‌های من در فضای مجازی پخش شده است که قطعا به‌منظور گمراه کردن افکار عمومی و جابه‌جا کردن عبارات و خدشه‌دار شدن احساسات هواداران و همین‌طور جوسازی منفی علیه باشگاه پرسپولیس بوده است. برخی قصد دارند به‌طور مغرضانه اقدامات حقوقی موفقی که از سوی وکلای ما انجام شده را در جهت تخریب باشگاه کم‌رنگ جلوه دهند. به همین علت محتوای فایل صوتی منتشرشده را اکیدا تکذیب می‌کنم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->